Potrošači

Radno vrijeme

Informacije o radnom vremenu našeg poduzeća i službi

Radno vrijeme

Plinara
Radnim danom od 07,00 do 15,00 sati

Predaja - Zahtjev za uslugu
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 13,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV

Predaja - Reklamacije potrošača
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 13,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV

Predaja - Zahtjev za priključenje
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 15,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV

Zahtjeve slati na e-mail adresu: plinara@plinara.hr.

Prigovor potrošača

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu Plinara d.o.o. Industrijska ulica 17 - Via dell'industria 17, Pula i na e-mail adresu: plinara@plinara.hr.

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

U slučaju nezadovoljstva pisanim odgovorom, potrošač može podnijeti Reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača pisanim putem u ovim poslovnim prostorijama, putem pošte na adresu Plinara d.o.o. Industrijska ulica 17 - Via dell'industria 17, Pula ili putem web portala www.plinara.hr.

Plinara d.o.o. je dužna pisano odgovoriti u roku od 30 dana od dana zaprimljene Reklamacije.

Kontaktirajte nas

Imate pitanja ili vam je potrebna pomoć?

Naši djelatnici će vam rado odgovoriti na vaša pitanja ili vam pomoći u svezi naših usluga.