Informacije o radnom vremenu našeg poduzeća i službi
Plinara
Radnim danom od 07,00 do 15,00 sati
Predaja - Zahtjev za uslugu
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 13,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV
Predaja - Reklamacije potrošača
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 13,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV
Predaja - Zahtjev za priključenje
Industrijska ulica - Via dell'industria 17, 52100 Pula-Pola
Radnim danom od 7,00 do 15,00 sati (pauza od 10,30 do 11,00 sati)
LINK NA ZAHTJEV
Zahtjeve slati na e-mail adresu: plinara@plinara.hr.
Prigovor potrošača
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ br. 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku, i to u ovim poslovnim prostorijama, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu Plinara d.o.o. Industrijska ulica 17 - Via dell'industria 17, Pula i na e-mail adresu: plinara@plinara.hr.
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
U slučaju nezadovoljstva pisanim odgovorom, potrošač može podnijeti Reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača pisanim putem u ovim poslovnim prostorijama, putem pošte na adresu Plinara d.o.o. Industrijska ulica 17 - Via dell'industria 17, Pula ili putem web portala www.plinara.hr.
Plinara d.o.o. je dužna pisano odgovoriti u roku od 30 dana od dana zaprimljene Reklamacije.