Potrošači

Učestala pitanja

Odgovori na najčešća pitanja u svezi našeg poslovanja i distribucije plina

Učestala pitanja
Što je opskrba plinom?
Tko me može opskrbljivati plinom?
Moram li odabrati novog opskrbljivača plinom?
Mogu li se, kao kupac iz kategorije kućanstvo koji koristi tržišnu opskrbu plinom, vratiti na opskrbu plinom u obvezi javne usluge?
Koliko često mogu promijeniti opskrbljivača plinom i da li se to naplaćuje?
Koji su mogući rizici promjene opskrbljivača plinom?
Ako odaberem novog, tržišnog opskrbljivača mogu li ostati bez plina?
Koju cijenu plina krajnji kupac plaća u slučaju opskrbe u obvezi javne usluge?
Koju cijenu plina krajnji kupac plaća u slučaju tržišne opskrbe plinom?
Na što trebam obratiti pozornost kod odabira novog opskrbljivača plinom?
Što još trebam znati o promjeni opskrbljivača plinom?
Što mogu napraviti ako smatram da je opskrbljivač plinom primijenio nepošten i/ili zavaravajući način prodaje?
Kome se mogu obratiti za pomoć ili informaciju oko promjene opskrbljivača plinom?
Što je distribucija plina?
Mogu li promijeniti distributera plina?
Kome se mogu žaliti na odluku distributera plina o zahtjevu za priključenje?
Kome se mogu žaliti na rad opskrbljivača ili distributera plina?
Tko, kada i na koji način očitavanja stanja plinomjera?
Kako mogu dojaviti svoje stanje plinomjera?
Kome se mogu žaliti na iznos računa za plin?
Koliko računa ću dobivati za potrošeni plin ako promijenim opskrbljivača plinom?
Koje je radno vrijeme punionice?
Osjećam miris plina, što da radim?
Kako mogu uštedjeti na potrošnji plina?
Plinara online

Koristite li naš Plinara Online portal?

Brzo i jednostavno dojavite stanje plinomjera, pogledajte vaš trenutačni obračun, te platiti online po informativnom obračunu